
Десять заповідей батькам
1. Не навчайте тому, у чому ви самі не обізнані. Щоб правильно виховувати, треба знати вікові та індивідуальні особливості дитини.
2. Не сприймайте дитину як свою власність, не ростіть її для себе.
3. Довіряйте дитині. Залишайте за нею право на власні помилки, тоді дитина оволодіє вмінням їх самостійно виправляти.
4. Не ставтеся до дитини зневажливо. Дитина повинна бути впевнена в своїх силах, тоді з неї виросте відповідальна особистість.
5. Будьте терплячими. Ваша нетерплячість — ознака слабкості, показ вашої невпевненості в собі.
6. Будьте послідовними у своїх вимогах, але пам'ятайте: твердість лінії у вихованні досягається не покаранням, а стабільністю обов'язкових для виконання правил, спокійним тоном спілкування, неквапливістю і послідовністю.
7. Вчіть дитину самостійно приймати рішення і відповідати за них.
8. Замініть форму вимоги «Роби, якщо я наказав!» на іншу: «Зроби, тому що не зробити цього не можна, це корисно для тебе і твоїх близьких».
9. Оцінюючи дитину, кажіть їй не тільки про те, чим ви невдоволені, а й про те, що вас радує. Не порівнюйте її з сусідською дитиною, однокласниками, друзями. Порівнюйте, якою вона була вчора і якою є сьогодні. Це допоможе вам швидше набути батьківської мудрості.
10. Ніколи не кажіть, що у вас немає часу виховувати свою дитину, бо це означатиме: мені ніколи її любити.
Завжди пам'ятайте: ми виховуємо дітей власним прикладом, системою власних цінностей, звичним тоном спілкування, ставленням до праці та дозвілля.
Тож давайте вчитися виховувати наших дітей, пізнавати те, чого ми не знаємо, знайомитись з основами педагогіки, психології, права, якщо насправді любимо їх і бажаємо їм щастя.

25 способів дізнатися у дитини як у нього справи в школі, не питаючи, як у нього справи в школі
1. Що найкраще з того, що сталося з тобою сьогодні в школі? Що найгірше з того, що сталося з тобою сьогодні в школі?
2. Скажи мені, що тебе сьогодні змусило сміятися?
3. Якби ти міг вибрати, з ким би ти хотів сидіти в класі? А з ким би точно не хотів сидіти? Чому?
4. Розкажи мені про саме класне місце в школі.
5. Яке саме дивне слово, яке ти почув сьогодні? Або, можливо, хтось щось дивне тобі сказав?
6. Якби ми запросили сьогодні твого вчителя до нас в гості, що б він мені розповів про тебе, як думаєш?
7. Кому ти сьогодні допоміг?
8. Чи може, хтось тобі сьогодні допоміг?
9. Розкажи мені, що нового ти дізнався сьогодні?
10. Чи був момент, коли ти відчував себе найщасливішою сьогодні?
11. Чи було тобі сьогодні дуже нудно?
12. Якби інопланетяни прилетіли в ваш клас і забрали когось із учнів, кого б ти хотів, щоб вони забрали?
13. З ким би ти хотів пограти на перерві з тих, з ким ти ще ніколи не грав?
14. Розкажи мені про щось хороше, що сталося з тобою сьогодні.
15. Яке слово вчитель найчастіше сьогодні повторював?
16. Про що б ти ще більше хотів дізнатися в школі?
17. Чого б тобі хотілося менше робити в школі?
18. З ким би ти в своєму класі міг вести себе краще?
19. Де ти найчастіше граєш на перервах?
20. Хто найсмішніший учень у вашому класі? Чому він такий смішний?
21. Тобі сподобався сьогоднішній обід? Що найбільше сподобалося?
22. Якби завтра ти став учителем, що б ти зробив?
23. Як ти думаєш, може, хтось із вашого класу повинен піти зі школи?
24. Скажи мені про трьох різних ситуаціях, коли ти використовував олівець сьогодні в школі.
25. Якби ти міг помінятися з кимось в класі місцями, хто б це був? Чому?
Довідник
Десять заповідей батькам
1. Не навчайте тому, у чому ви самі не обізнані. Щоб правильно виховувати, треба знати вікові та індивідуальні особливості дитини.
2. Не сприймайте дитину як свою власність, не ростіть її для себе.
3. Довіряйте дитині. Залишайте за нею право на власні помилки, тоді дитина оволодіє вмінням їх самостійно виправляти.
4. Не ставтеся до дитини зневажливо. Дитина повинна бути впевнена в своїх силах, тоді з неї виросте відповідальна особистість.
5. Будьте терплячими. Ваша нетерплячість — ознака слабкості, показ вашої невпевненості в собі.
6. Будьте послідовними у своїх вимогах, але пам'ятайте: твердість лінії у вихованні досягається не покаранням, а стабільністю обов'язкових для виконання правил, спокійним тоном спілкування, неквапливістю і послідовністю.
7. Вчіть дитину самостійно приймати рішення і відповідати за них.
8. Замініть форму вимоги «Роби, якщо я наказав!» на іншу: «Зроби, тому що не зробити цього не можна, це корисно для тебе і твоїх близьких».
9. Оцінюючи дитину, кажіть їй не тільки про те, чим ви невдоволені, а й про те, що вас радує. Не порівнюйте її з сусідською дитиною, однокласниками, друзями. Порівнюйте, якою вона була вчора і якою є сьогодні. Це допоможе вам швидше набути батьківської мудрості.
10. Ніколи не кажіть, що у вас немає часу виховувати свою дитину, бо це означатиме: мені ніколи її любити.
Завжди пам'ятайте: ми виховуємо дітей власним прикладом, системою власних цінностей, звичним тоном спілкування, ставленням до праці та дозвілля.
Тож давайте вчитися виховувати наших дітей, пізнавати те, чого ми не знаємо, знайомитись з основами педагогіки, психології, права, якщо насправді любимо їх і бажаємо їм щастя.

25 способів дізнатися у дитини як у нього справи в школі, не питаючи, як у нього справи в школі
1. Що найкраще з того, що сталося з тобою сьогодні в школі? Що найгірше з того, що сталося з тобою сьогодні в школі?
2. Скажи мені, що тебе сьогодні змусило сміятися?
3. Якби ти міг вибрати, з ким би ти хотів сидіти в класі? А з ким би точно не хотів сидіти? Чому?
4. Розкажи мені про саме класне місце в школі.
5. Яке саме дивне слово, яке ти почув сьогодні? Або, можливо, хтось щось дивне тобі сказав?
6. Якби ми запросили сьогодні твого вчителя до нас в гості, що б він мені розповів про тебе, як думаєш?
7. Кому ти сьогодні допоміг?
8. Чи може, хтось тобі сьогодні допоміг?
9. Розкажи мені, що нового ти дізнався сьогодні?
10. Чи був момент, коли ти відчував себе найщасливішою сьогодні?
11. Чи було тобі сьогодні дуже нудно?
12. Якби інопланетяни прилетіли в ваш клас і забрали когось із учнів, кого б ти хотів, щоб вони забрали?
13. З ким би ти хотів пограти на перерві з тих, з ким ти ще ніколи не грав?
14. Розкажи мені про щось хороше, що сталося з тобою сьогодні.
15. Яке слово вчитель найчастіше сьогодні повторював?
16. Про що б ти ще більше хотів дізнатися в школі?
17. Чого б тобі хотілося менше робити в школі?
18. З ким би ти в своєму класі міг вести себе краще?
19. Де ти найчастіше граєш на перервах?
20. Хто найсмішніший учень у вашому класі? Чому він такий смішний?
21. Тобі сподобався сьогоднішній обід? Що найбільше сподобалося?
22. Якби завтра ти став учителем, що б ти зробив?
23. Як ти думаєш, може, хтось із вашого класу повинен піти зі школи?
24. Скажи мені про трьох різних ситуаціях, коли ти використовував олівець сьогодні в школі.
25. Якби ти міг помінятися з кимось в класі місцями, хто б це був? Чому?
Довідник
Ви починаєте крокувати сходинками шкільної науки. А перші кроки, звісно ж, надто невпевнені і важкі: щось не з першого разу виходить, десь не зрозуміли, як виконувати роботу, а про це просто ніде прочитати!
ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДПИСУВАТИ ЗОШИТ?
У 1 та 2 класах зошити підписує вчитель; у 3-4 класах це роблять учні.
Зошит
для робіт з української мови
учениці (учня) 4 класу
загальноосвітньої школи
І-ІІ ст. с.Погулянка
Панасюк Катерини
У 1 та 2 класах зошити підписує вчитель; у 3-4 класах це роблять учні.
Зошит
для робіт з української мови
учениці (учня) 4 класу
загальноосвітньої школи
для робіт з української мови
учениці (учня) 4 класу
загальноосвітньої школи
І-ІІ ст. с.Погулянка
Панасюк Катерини
Панасюк Катерини
ЯК ЗАЗНАЧАТИ ДАТУ ТА ВИД РОБОТИ?
У письмовій роботі з мови або математики треба зазначати дату виконання роботи (починаючи з 2 класу,; яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, твір, задача тощо).
Чи треба ставити кому в кінці заголовків?
У кінці заголовків кома не ставиться.
7 жовтня
Класна робота
Задача 35
У письмовій роботі з мови або математики треба зазначати дату виконання роботи (починаючи з 2 класу,; яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, твір, задача тощо).
Чи треба ставити кому в кінці заголовків?
У кінці заголовків кома не ставиться.
У кінці заголовків кома не ставиться.
7 жовтня
Класна робота
Задача 35
Класна робота
Задача 35
ЯК ВИПРАВЛЯТИ ПОМИЛКУ?
Щоб виправити невірно написану літеру чи цифру, треба помилку закреслити навкіс (справа наліво), користуючись ручкою, а не олівцем, і зверху написати потрібну літеру чи цифру, теж ручкою.
Щоб виправити невірно написану літеру чи цифру, треба помилку закреслити навкіс (справа наліво), користуючись ручкою, а не олівцем, і зверху написати потрібну літеру чи цифру, теж ручкою.
ЧИ МОЖНА ПОМИЛКУ БРАТИ В ДУЖКИ?
Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад, його закреслюють тонкою горизонтальною лінією, а в дужки не беруть, оскільки дужки є пунктуаційним знаком.
Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад, його закреслюють тонкою горизонтальною лінією, а в дужки не беруть, оскільки дужки є пунктуаційним знаком.
СКІЛЬКИ РЯДКІВ ТРЕБА ЗАЛИШАТИ МІЖ КЛАСНОЮ І ДОМАШНЬОЮ РОБОТОЮ?
Між заключним рядком тексту однієї роботи і початком наступної слід пропускати два робочих рядки.
Між заключним рядком тексту однієї роботи і початком наступної слід пропускати два робочих рядки.
ДЕ ПОЧИНАТИ РОБИТИ ЗАПИСИ НА НОВІЙ СТОРІНЦІ?
Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка.
Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка.
ЧИ ТРЕБА ПРОПУСКАТИ РЯДОК МІЖ ДАТОЮ І НАЗВОЮ РОБОТИ?
Між датою і назвою роботи, між назвою та видом роботи, між видом роботи і заголовком рядок не пропускають.
Між датою і назвою роботи, між назвою та видом роботи, між видом роботи і заголовком рядок не пропускають.
ЧИ МОЖНА ЗАЛИШАТИ ВІЛЬНІ РЯДКИ В КІНЦІ СТОРІНКИ?
Якщо залишаються вільні рядки, то їх використовують для завдань на розсуд вчителя. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.
Якщо залишаються вільні рядки, то їх використовують для завдань на розсуд вчителя. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.
Скільки клітинок треба пропускати між класною і домашньою роботою?
Між заключним рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної роботи слід пропускати чотири клітинки.
Скільки клітинок треба пропускати між класною і домашньою роботою?
Між заключним рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної роботи слід пропускати чотири клітинки.
ДЕ СЛІД РОЗПОЧИНАТИ ЗАПИС МАТЕМАТИЧНИХ ЗАВДАНЬ?
Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
СКІЛЬКИ КЛІТИНОК СЛІД ПОПУСКАТИ МІЖ ЗАПИСАМИ?
Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.
Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.
ЯК ПИСАТИ ЦИФРИ І ЛІТЕРИ?
- Цифри і літери треба писати похило.
- Кожну цифру, знак, літеру записують в окремій клітинці.
- Для написання дужок теж відводять одну клітинку.
- Цифри і літери треба писати похило.
- Кожну цифру, знак, літеру записують в окремій клітинці.
- Для написання дужок теж відводять одну клітинку.
ЯКА ПОВИННА БУТИ ВИСОТА ЛІТЕР ТА ЦИФР?
- Цифри повинні бути заввишки одна клітинка;
- Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки.
- Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.
- Цифри повинні бути заввишки одна клітинка;
- Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки.
- Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.
ЯКІ ПРАВИЛА НАПИСАННЯ НАЙМЕНУВАНЬ?
Найменування одиниць величин пишуть повністю у запинанні задачі та після словесного запису числа: (В одному ящику 14кг цукерок? Скільки кілограмів груш завезли?)
Після чисел найменування пишуть скорочено:
Найменування одиниць величин пишуть повністю у запинанні задачі та після словесного запису числа: (В одному ящику 14кг цукерок? Скільки кілограмів груш завезли?)
Після чисел найменування пишуть скорочено:
Після чисел найменування пишуть скорочено:
ЯКІ ІСНУЮТЬ ПРАВИЛА СКОРОЧЕННЯ?
- Одиниці швидкості скорочено записують так: 14 м/с 60 км/год
- Одиниці площі записують так: 15 26 (висота цифри «2» біля літери – ½ клітинки)
- Назви предметів біля цифри записують скорочено, за правилами скорочень:
У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю:
Відповідь: купили 24 олівці.
- Одиниці швидкості скорочено записують так: 14 м/с 60 км/год
- Одиниці площі записують так: 15 26 (висота цифри «2» біля літери – ½ клітинки)
- Назви предметів біля цифри записують скорочено, за правилами скорочень:
У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю:
Відповідь: купили 24 олівці.

Як швидко вивчити вірш напам’ять?

Немає коментарів:
Дописати коментар